Повернення

Згідно із законом України, є 2 причини, за якими Ви можете повернути товар:

  1. - це товар неналежної якості.
  2. - товар якісний, але він Вам просто не сподобався або не підійшов за кольором, розміром і т.д.
  • Повернення неякісного товару.

    Якщо Ви придбали товар з явним заводським дефектом Ви маєте право повернути такий товар, спираючись на статтю 8 «Про захист прав споживача». Бракованим вважається такий товар, в якому:

    • усунення дефекту неможливо;
    • на усунення дефекту потрібно більше двох тижнів;
    • дефект змінює товар так, що він вже не відповідає своєму опису в договорі про покупку.

    Бракований товар підлягає поверненню, після чого Ви вибираєте зручний для Вас спосіб компенсації:

    • обмін виробу на аналогічний такої ж якості (якщо на даний момент такого ж немає в наявності, Ви можете почекати, поки з'явиться або вибрати інший спосіб компенсації);
    • отримати інший товар на ту ж суму, яку Ви заплатили за бракований товар;
    • повернення грошей на ту ж суму, за яку Ви купили цей товар. доставка товару здійснюється за рахунок компанії.
  • Повернення якісного товару

    Для цього є кілька умов, які повинні бути дотримані з Вашого боку:

    • наявність номера замовлення з інтернет-магазину доводить, що даний товар Ви придбали саме у нас;
    • збереження повної комплектації товару;
    • збереження цілісної заводської упаковки;
    • товар збережений в тому ж вигляді, що був куплений;
    • товар не використовувався.
    • товар придбаний за подарунковим сертифіком поверненню/обміну не підлягає.
    • доставка товару здійснюється за рахунок клієнта.

    Пам'ятайте, що в разі повернення якісного товару, закон України захищає не тільки Вас, але і наступних покупців. Товар, який Ви повернули тільки тому, що він не сподобався особисто Вам, буде проданий тій людині, якій цей товар припаде до душі. Він буде використаний за призначенням і тому важливо, щоб він залишився таким же, яким потрапив в Ваші руки.

  • Повернення/обмін сертифікатів

    Сертифікат обміну/поверненню не підлягає. Сертифікат діє протягом 6 місяців з моменту покупки.

Строк повернення

Товар, куплений в інтернет-магазині 99ideas, можна повернути протягом 14-ти календарних днів з моменту його отримання.

Умови повернення

Обов'язковою умовою обміну і повернення є те, що товар не був у вживанні, і має всі супровідні документи (ярлики, упаковку та ін.), а також наявність чека про покупку товару в нашому магазині. Для оформлення повернення зверніться до нас за номером вказаним на сторінці Контакти.

Способи повернення товару:

Через відділення або кур'єра Нової Пошти. Вартість послуги - згідно з тарифами перевізника. При оформленні повернення вкажіть такі дані: Якщо Ви відправляєте невідповідний товар з регіонів, Ви повинні відправити товар відправнику без післяплати. Це робиться, щоб уникнути шахрайства з боку клієнтів. У нас немає гарантій, що кожен клієнт поверне нам саме наш товар. Після того, як ми приймемо товар в офісі, перевіримо комплектацію і визначимо причину відмови від товару, ми повернемо Вам ваші гроші зручним для Вас способом. Гроші за доставку ми компенсуємо тільки в разі заводського браку. Якщо Ви повертаєте нам товар, який Вам просто не сподобався, за пересилку товару платите Ви.

Способи повернення грошей

  • На банківську карту

    Якщо покупка була оплачена банківською картою, ми повернемо на неї гроші після отримання товару протягом 3-5 робочих днів.

  • Поштовим переказом

    Якщо покупка оплачувалася при отриманні кур'єру або в відділенні кур'єрської служби, ми можемо повернути вам гроші поштовим переказом протягом 14 робочих днів. Звертаємо увагу, що згідно з внутрішніми правилами «Укрпошта» гроші на пошті зберігаються один місяць.

Обмін товару

В якості компенсації, згідно із Законом України, ми надаємо Вам право вибрати такий же товар з іншої партії, або обрати інший товар на ту ж суму грошей. Якщо Ви хочете обміняти заводський брак, доставку в обидві сторони оплачуємо ми. Якщо ж ви міняєте якісний товар, за доставку платите Ви.

Як спростити процедуру повернення і обміну товару?

Перед тим, як забрати товар з відділення кур'єрської служби або у кур'єра, відкрийте упаковку і упевніться, що Вас все влаштовує. Це допоможе Вам значно скоротити тимчасові витрати на повернення, в разі заводського браку або якщо товар Вам не сподобався.

Товари, що не підлягають обміну згідно Закону України «Про захист прав споживачів».